Forum sayfamıza hoşgeldiniz.....Doktornevra.com
 Kullanıcı Adı Şifreniz     | |
 Ana Sayfa | Site Haritası | Kurallar
   
Doğum..  Gebeliğe Hazırlık..  Gebelik..  Gebelikte Beslenme..  Hafta Hafta Gebelik.. 
Loğusalık ve Bebek.. 

   
Konuyu Açan Konu    Aktif  1
offline kuspulisi Eklenme/Güncelleme Trh : 04.10.2007  Toplam Okunma : 204  Bugün : 1  
Bu üye silindi Bulumiya geçmişli bir anneyim.

BEN BİR BULİMİYA HASTASIYDIM.YANİ KENDİNİ KUSTURANLARDAN.YILLARCA SÜRDÜ BU VE YILLARCA HİÇ KİMSELERE UTANCIMDAN SÖYLEYEMEDİM.ÇÜNKÜ BULUMİKLER BU İŞİ HEP GİZLİ YAPARLAR VE SONRA DA KENDİLERİNDEN UTANIRLAR.SONRA HARİKA BİR EVLİLİĞİMİN OLDUĞUNU DÜŞÜNEREK BİR DE BEBEĞİMİN OLMASINI İSTEDİM VE EŞİME ANLATARAK TEDAVİYE BAŞLADIK. BİR SÜRE DEVAM ETTİ VE İLAÇLARI KESTİK.HAMİLE KALDIM.19 HAFTALIK GEBYİM ŞU AN.VE GENELDE MUTLU BİR HAMİLELİĞİM VAR.AMA DÜN ÖĞRENDİĞİME GÖRE BİR HAFTA İÇİND ETAM 3,5 KİLO ALMIŞIM NEDENİ NE BİLMİYORUM VE TOPLAM 6 KİLO OLDU.BU DA BENİ ÇOK RAHATSIZ ETTİ.TAKINTILARIMIN BAŞLAMASINI İSTEMİYORUM AMA NEREDEYSE HİÇ HAMUR İŞİ VE TATLI ÇİKOLATA TÜKETMEYEN BİR ANNE VE HAREKETLİ BİR YAŞAMI VARKEN BU KİLOYU ALIR?NİYE?DOKTORUMA AÇMAYA DAÇEKİNİYORUM.BELKİ DE ÇIKARTMAYI BIRAKTIĞIM İÇİN.BELKİ DE YAVRUMA ONU DÜNYAYA GETİRMEKLE HAKSIZLIK EDİYORUM NE DERSİNİZ?

   

Bu konuya 2 adet cevap yazılmış
Cevaplayanlar Mesaj
offline admin İd:7207  Eklenme/Güncelleme Trh : 07.10.2007   
Bu üye silindi Bulumiya ve gebelik

benim 2-3 tane bulumiya şikayeti olan ve sağlıcakla doğuran hatta doğum sontrası artık "kusmayı" bırakan hastam oldu,
herşeyden önce kusmamanız çok doğru ve güzel bir şey, aldığınız bu kilolar gerçek kilo değil, büyük bir kısmı ödem, yani vücudun gebelik hormonlarınıza bağlı su tutması ve doğum sonrası bu kiloları hızlı bir şekilde zaten (özellikle süt de veririseniz) veririsiniz..,
bebeğinizin yediklerinize ihtiyacınız olduğunu düşünün ve artık kusmamaya çalışın, zaten sizi bu haftaya kadat kusmadığınız için de içteklinkle kutlamak isterim,
gebelik süreci meşakatli bir yolculuk gibidir, önemli olan anne ve bebeğinin sağlıklı bri şekilde "son durağa" yani doğuma ulaşmasıdır..,
endişe etmeyin ve beslenmenize aynen devam edin,
aşağıdaki yazılarımı okuyun, sze önereceğim güzel b,r sağlıklı beslenme ile ilgili (fazla kilo almadan) bir kitap var..


http://www.e-gebelik.net/dogumda_yardimci_onlemler/hamilelikte_guzellik_ebru_salli.asp

offline askım_ben İd:7836  Eklenme/Güncelleme Trh : 19.12.2007   
Bu üye silindi Bebeğini kucağına alacaksın...

öncelikle bebegin hayırlı olsun.bende hamile iken ilk 3 ayda 7 kilo almıştım ve 73kilo oldum çok züldüm doktorum bana hamur iş i tatlı kızartmalaı yasakladı sonra biraz hamilelige baglı rahatsızlklardan dolayı kilo kaybetmeye basladım inanırmısın dogum yaptıgımda yine 73 kilo idim dogumdn sonra 60 kiloya düstüm yani kapana takma bunlar basit seyler üzme kendini bebegini kucagına alacagın günü düsün saglıcakla kal...

Sayfalar :
[1]

Son Konu ve Mesajlar
Son 10 Konu Ekleyen
  Lütfen yardım edin meraktan ölmek üzereyiz offline
  Kızlığım bozuldu mu,acil..acil.. offline
  Bebek isteği... offline
  Vajinismus ve normal doğum offline
  Doğum sonrası korunma ve cinsellik nasıl??? offline
  Doğum korkusu yaşıyorum :( offline
  Hamilelikte belirtiler, sizin yönetmelerinizle hamile kaldım.... offline
  Bi de benle uğraşın... offline
  Ah ah... daha önceki seks hayatım anlaşılır mı?? offline
  İlişkide ağrı,mastürbasyon ve zevk alamama offline
Son 10 Mesaj Ekleyen
  Bende de aynı endişe var offline
  Bebeğin cinsiyeti acaba ne?? offline
  :):) allahım kucağına almak nasip etsin.. offline
  Kız arkadaşım hamile kalır mı?? offline
  Dış gebelik ve methotrexat offline
  Bakirelik testi. offline
  Anne olmak istiyorum offline
  Vajinismuz ve doğum şekli offline
  Doğum sonrası korunma ve cinsellik offline
  Bebeğini kucağına alacaksın... offline
Üye İstatistikleri
Aktif Ziyaretçi 2 Aktif Üye Üye Sayımız 62443/ 0
Bugün Tekil 94 Bugün Çoğul 400 Toplam Tekil 37652 Toplam Çoğul 123286 Ip No: 34.231.21.123




Kadın Hastalıkları, Gebelik, Hamilelik, Doğum, Kısırlık, Cinsellik, Aile Planlaması - Gebelikten Korunma Yöntemleri, Genital Siğil HPV ,Gebe Hamile Sorunları Ve Kadın Sağlığı İle Kadın Hayatının Tüm Evrelerinde Karşılaştıkları Sağlık Sorunları İle İlgili Forum...    doktornevra.com  .... Op.Dr. Nevra Topalismailoğlu....  Op.Dr.Hakan Topalismailoğlu.... 

Google Plus +